رئيس مجلس الإدارة
عمرو عامر
رئيس التحرير
محمد عبد الرحمن

نجل معتمد جمال يهاجم إدارة الزمالك لهذا السبب

معتمد جمال
معتمد جمال

هاجم نجل معتمد جمال إداراة الزمالك بسبب عدم وضوح موقف والده من الاستمرار في قيادة الفريق خلال الموسم القادم.

وقال عبر حسابه على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:"ايه الطمع ده !!يعني بعد كل ده وفي الاخر يكون ده المقابل ويقولك استحمل ده انت ابن النادي مهو عشان ابن النادي قبلنا المهمه لما كله خاف ".

معتمد جمال
معتمد جمال


وأضاف:"عشان ابن النادي عافرنا واشتغلنا بحب وسط كل المعوقات عشان ابن النادي خدنا اصعب دوري في تاريخ نادي الزمالك عشان ابن النادي بعد الدوري سكتنا واستنينا النادي بصبر وسط ما كل الناس قالوا انت ازاي قابل كده انت ( بطل الدوري ) عشان ابن النادي كل العروض الي جت (من اكبر اندية الوطن العربي ) راحت بسبب انتظار نادي الزمالك
بعد كل ده عاوزين مدرب اجنبي عشان عندنا بطولات مهمه  مااااشي الحمد لله وقدر الله وما  شاء فعل".

 
وأتم:"الاصعب بقا لما يقولك احنا هنجيب مدير فني اجنبي والكابتن معتمد يساعده !!!!!!يعني ايه يساعده قالك يظبط اوضة اللبس عشان هو عارف كل حاجه 
دي مش قمة الطمع".

تم نسخ الرابط